Podcast 2: Patiënttevredenheid

Gratis e-boek:

Werken in en aan je zorgpraktijk

Dé podcast met praktijkvoorbeelden over praktische oplossingen voor de tandartspraktijk. Vol inspiratie en goede ideeën voor je praktijk.

Veel praktijken willen persoonlijke aandacht geven aan hun patiënten. Patiënten daarentegen voelen zich soms als een ‘nummer’ behandeld of ervaren een praktijk als ‘een fabriek’. Wat bepaalt de patiënttevredenheid? In deze podcast achtergrond informatie en voorbeelden over patiënttevredenheid, wat je kunt toepassen voor je eigen praktijk.

Voor meer informatie of vragen over patiënttevredenheid kunt u contact opnemen via sjoerd@kuikenpraktijkmanagement of via 06 – 1498 0141.

Anderen bekeken ook

De patiënt is NIET koning

De patiënt is NIET koning

Hoe ga je als praktijk om met een hoge zorgvraag die veel druk legt op je organisatie? Praktijken zouden hun focus moeten verschuiven van ‘alles doen voor de patiënt’ naar ‘een prettige en efficiënte organisatie’. In dit artikel ga ik hier verder op in.

Meer rendement: Jij bepaalt de agenda

Meer rendement: Jij bepaalt de agenda

Veel praktijken kunnen hun rendement enorm verhogen door simpelweg efficiënter te werken. Een aandachtsgebied hierbij is ‘time management’. Je bepaalt je eigen agenda. Lees de tips voor het..

10 Valkuilen bij het bespreken van behandelplannen

Sommige tandartsen zijn zich bewust van het feit dat binnen de praktijk meer rendement kan worden behaald. Er zijn uiteraard vele verschillende manieren dit te realiseren. En uiteraard werkt iedereen op zijn eigen..